اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

رعب آفرینی فرانسوی‌ها در جشنواره فیلم کن به سبک داعش!

 

 

عده ای که ظاهر خود را شبیه گروه تروریستی داعش کرده بودند به جمع میهمانان یک هتل در جشنواره کن حمله کردند.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، داعشیهای قلابی زمانی که به سبک گروه تروریستی داعش با قایق وارد جشنواره شدند و به یک هتل که پر از میهمان بود حمله ور شدند، وحشت همگان را برانگیختند.

یکی از مهمانان این هتل به خبرنگار گفت: "ما بسیار غافلگیر شدیم. حتی بعضی ها جیغ زدند و بعضی دیگر از صندلی هایشان بیرون پریدند و به سرعت به سمت استخر حرکت کردند. خیلی وحشتناک بود. اینکه این افراد همانند عناصر گروه تروریستی داعش لباس پوشیده بودند، بسیار شوکه کننده بود."

یکی دیگر از مهمانان گفت که یک هلیکوپتر به همراه افرادی سوار بر قایق با جلیقه های انفجاری و یک پرچم تقلبی گروه تروریستی داعش نزدیک هتل شدند. همه مهمانان وحشت زده بودند. شیرین کاری نابخردانه این افراد که حتی یک پرچم سیاه رنگ را کنار قایق خود آویخته بودند، باعث شد مهمانان فکر کنند از جانب تروریستها مورد حمله قرار گرفته اند.

شبیه سازی حمله داعش توسط شرکت اینترنتی به نام "اوراکسی" انجام شده است. این رفتار از سوی فرانسویهای میزبان باعث ایجاد رعب و وحشت میان حاضران جشنواره فیلم کن شد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما