اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

کارگردان چهارراه استانبول و بارکد سریال می‌سازد

مصطفی کیایی

 

مصطفی کیایی کارگردان پرفروغ چند سال اخیر برای صدا و سیما سریال خواهد ساخت.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، طبق گفته احمد زالی تهیه کننده سریال خوشنام، پیش تولید اولین سریال تلویزیونی مصطفی کیایی در مقام کارگردان از خرداد کلید خواهد خورد. مصطفی کیایی پیش از این سه سریال با نام‌های راه در رو، خروش و نقطه‌ سر خط را نوشته بود که هر سه را سعید آقاخانی کارگردانی کرده بود. فیلمنامه سریال خوشنام را محسن کیایی بازیگر و نویسنده برادر مصطفی کیایی در حال نوشتن است.

 

کیایی که در کارنامه خود فیلم‌هایی چون ضد گلوله، عصر یخبندان، خط ویژه، بارکد و چهارراه استانبول را دارد در اولین تجربه خود سریالی را در 30 قسمت با فضای کمدی درباره تحول یک شخصیت خواهد ساخت که قصه پیرامون همان شخصیت اصلی می‌گذرد.

 

حضور محسن کیایی که در تمامی آثار برادرش به ایفای نقش پرداخته هنوز مشخص نیست و تهیه کننده فیلم نیز خبر حضور محسن کیایی را تایید نکرده است. با توجه به مناسبتی نبودن سریال هنوز زمان پخشی برای آن اعلام نشده است. لوکیشن‌های این سریال تمام در تهران فیلمبرداری خواهد شد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما