اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جیمز گری حضورش در کن تضمین شده است / فیلم The Immigrant در کن 2013 به نمایش در می آید

 

 

 

 

 

فیلم The Immigrant

فیلم مهاجر The Immigrant  به کارگردانی جیمز گری در بخش مسابقه جشنواره کن 2013 برای نخل طلایی رقابت می‌کند.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، در تازه‌ترین فیلم جیمز گری بازیگرانی چون جرمی رنر، خواکین فونیکس، ماریون کوتیار ایفای نقش می‌کنند.

 

این فیلم در ژانردرام پر رمز و راز عاشقانه است و داستان، روایتگر زن مهاجر بی‌گناهی است که فریب می‌خورد و وارد زندگی نمایش واری از رقص و آواز می‌شود تا اینکه شعبده باز محسور‌کننده‌ای سعی می‌کند او را از آن زندگی نجات دهد و او را به خواهرش که در محدوده‌ای نزدیک به جزیره الیس نگه‌داری می‌شود ملحق کند.

فیلم مهاجر به تهیه‌کنندگی ماریا سستون، براهیم چی وا، مولی کانرز، وینسنت مارول محصول کشور آمریکا است.

جیمز گری طی دو دهه فیلمسازی تنها پنج فیلم ساخته است که مهم‌ترین فیلمش، فیلم اول او یعنی اودسای کوچک Little Odessa بود. او با اولین فیلمش در جشنواره ونیز شرکت کرد و شیر نقره‌ای را از آن خود کرد. در ادامه فیلمسازی‌اش هر چهار فیلمش را به دبیرخانه کن معرفی و هر چهار فیلم نامزد نخل طلا شده است. انتخاب امثال گری نشان می‌دهد جشنواره کن همواره نگاهی برخی فیلمسازان هرچند آن‌قدر مانا نباشد را می‌پسندد و علی‌رغم کارنامه ضعیف یک کارگردان همواره جایش در کن تضمین شده است.

 

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما