اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

«دیو و دلبر» جدید به زودی اکران خواهد شد + تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی ببینید

  

کمپانی دیزنی در پی موفقیت اقتباس‌های سینمایی‌اش از انیمیشن‌های کلاسیک این استودیو، سال گذشته تصمیم به ساخت فیلم زنده‌ی «دیو و دلبر» گرفت. لازم به ذکر است که انیمیشن «دیو و دلبر» یکی از محصولات پرطرفدار و خاطره انگیز  دیزنی در طول تاریخ فعالیت این کمپانی محسوب می‌گردد.

 

دیو و دلبر (فرانسوی: La Belle et la Bête) داستانی کودکانه و با حال و هوایی فانتزی، نوشته رمان‌نویس فرانسوی گابریل-سوزان بربو دو ویلنوو است که اولین بار در سال ۱۹۷۰ به چاپ رسید.

 

تاکنون اقتباس‌های فراوانی از این داستان کلاسیک شده است که می‌توان اقتباس کمپانی دیزنی از آن را در سال 1991 مهم‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها قلمداد کرد.

 

در هر صورت به تازگی اعلام شده است که نسخه‌ی سینمایی جدید این انیمیشن که ساخته‌ی بیل کاندن است در سال 2017  اکران جهانی خواهد شد. در این فیلم اما واتسون بازیگر مشهور سری فیلم‌های «هری پاتر» در نقش دلبر و دن استیونز در نقش شاهزاده/دیو ظاهر شده‌اند و لوک اونز  نقش منفی گاستون را بازی می‌کند. همچنین دنیل رادکیلیف بازیگر نقش هری پاتر در مجموعه فیلم «هری پاتر» نیز در این فیلم حضور دارد.

 

تریلر این قصه بیادماندنی و خاطره انگیز را در آکادمی هنر ببینید:

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما