اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اسکار ایزاک به تیم بازیگری فیلم جدید اسپیلبرگ پیوست

 

اسکار ایزاک

 

اسکار ایزاک بازیگر پرکار و مطرح این روزهای هالیوود به تیم بازیگری فیلم جدید استیون اسپیلبرگ یعنی «دزدیدنِ ادگاردو مورتارا» پیوست.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از ورایتی اسکار ایزاک که در این چند سال اخیر به خاطر بازی در فیلم‌هایی چون «درون لوئین دیویس»، «مردان ایکس» و «اکس ماشینا» بسیار پرکار شده است به تازگی به تیم بازیگری فیلم جدید استیون اسپیلبرگ اضافه شده است. به گزارش ورایتی بازیگر نقش مقابل ایزاک در این فیلم مارک رایلنس است که با این فیلم سومین تجربه‌ی همکاری با آقای اسپیلبرگ پس از «پل جاسوس‌ها» و «غول بزرگ مهربان» پشت سر خواهد گذاشت.

 

هم اکنون تونی کوشنر در حال نوشتن فیلمنامه‌ی فیلم از روی رمان تونی کرتزر است. داستان رمان کرتزر در مورد یک جوان یهودی در سال 1858 و در بولونیای ایتالیا است که توسط گروهی از تندروهای فرقه‌ای مسیحی دزدیده می‌شود تا غسل تعمید داده شود. در این بین خانواده‌ی متعصب او درگیر آزاد کردن او می‌شوند. طبق اطلاع روابط عمومی فیلم اسپیلبرگ نقشی که اسکار ایزاک در این فیلم ایفا خواهد کرد هنوز به طور کامل مشخص نشده است. اما به نظر می‌رسد با توجه به ته چهره‌ی سیسیلی این بازیگر او بهترین گزینه‌ی بازی در نقش شخص ادگاردو است. 

 

اسپیلبرگ قرار است این فیلم را پس از به پایان رسیدن کار اقتباس از رمان کرتزر مقابل دوربین ببرد. فیلمی که به نطر می‌رسد با توجه به مضمونش جنجالی‌اش می‌تواند یکی از چالش برانگیزترین فیلم‌های استاد باشد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما