اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جری لوئیس همچنان محبوب است!

 

 

جری لوییس، کمدین ۹۰ساله آمریکایی در گفت‌وگویی ۷ دقیقه‌ای، موجب شد تا ویدیوی این مصاحبه پربازدیدترین ویدیوی سایت معتبر سینمایی‌ هالیوود ریپورتر شود.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از گاردین، این مصاحبه تنها در روز نخست قرار گرفتنش در این سایت، يك ‌میلیون و ۲۰۰ بار دیده شد. در این مصاحبه این بازیگر که وارد دهمین دهه زندگی‌اش شده و هنوز در صنعت سینما فعالیت دارد، حاضر نشد بپذیرد که تفاوتی بین کار سینمایی در این دوران و گذشته وجود دارد و حتی تفاوت بین لاس‌وگاس در‌ سال ۱۹۴۷ با ۲۰۱۶ را هم نپذیرفت. در این مصاحبه اندی لوییس از دبیران این سایت برخی از بدترین چیزهایی را که درباره او گفته شده، بیان کرد و با پاسخ‌های یک کلمه‌ای و تحقیرآمیز این بازیگر روبه‌رو شد و به همین دلیل این مصاحبه دردناک‌ترین و وحشتناک‌ترین مصاحبه‌ سال ۲۰۱۶ خوانده شد. در این مصاحبه جری لوییس درباره پروژه‌هایی که برای آینده در دست دارد، چیزی به زبان نیاورد و درنهایت مصاحبه‌کننده مجبور شد تأیید کند که شنیده بود جری لوییس بداخلاق و دمدمی‌مزاج است، اما نمی‌دانست تا این حد!

 


جری لوییس، بازیگر کهنه‌کار‌ هالیوود که آخرین‌بار در‌ سال ۱۹۹۵ در فیلم «استخوان‌های بامزه» ظاهر شده بود، چندی پیش بازی در فیلمی به کارگردانی دانیل نوآ را پذیرفت. او متولد ۱۶ مارس ۱۹۲۶ است و به‌عنوان بازیگر، کمدین، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان آمریکایی شناخته می‌شود. جشنواره کن ۲۰۱۳ بخش ویژه‌ای را برای تجلیل از این کمدین آمریکایی تدارک دیده بود.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما