اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

شیامالان می‌گوید فیلم جدیدش ترکیبی از دو فیلم نشکستنی و شکاف است!

 

 

 

ام نایت شیامالان که به تازگی با فیلم جدیدش «شکاف» توانسته به طور همزمان اقبال عمومی و منتقدین را به دست بیاورد، اعلام کرده که به زودی فیلم جدیدش را خواهد ساخت.


به گزارش آکادمی هنر و به نقل از گاردین، ام نایت شیامالان که سال گذشته فیلم پرفروش «شکاف» با بازی جیمز مک آوی را بر پرده‌ی سینما‌های جهان داشت، به تازگی اعلام کرده است که مضمون فیلم جدیدش ترکیبی است از دو فیلم «نشکستنی» و «شکاف». 

 

شیامالان همچنین عنوان فیلم جدیدش را «شیشه» نامیده است. فیلمی که بنا به ادعای او داستان فیلم مشهور سابقش «نشکستنی» با بازی ساموئل ال جکسون و بروس ویلیس را با جدیدترین فیلمش با نام «شکاف» را همزمان درهم‌آمیخته است.

 

در نشکستنی(2000) دیوید دان (بروس ویلیس) دارای قدرت خاصی است که او را در مقابل هر حادثه‌ای شکست ناپذیر می‌کند آن‌گونه که از هر حادثه‌ای جان سالم به در می‌برد و دچار آسیب دیدگی نمی‌شود. اما در طرف مقابل الیجاه پرایس (ساموئل ال. جکسون) به مرد شیشه‌ای معروف است چون با کوچکترین ضربه‌ای استخوان‌های او می‌شکند دست تقدیر موجب آشنایی آن‌ها می‌شود و این تفاوت، تقابل جالبی را پدید می‌آورد. هر چند که در نهایت مشخص می‌شود انفجار قطار و سایر حوادث خیلی هم اتفاقی نبوده و مرد شیشه‌ای می‌خواسته مردی را که درست برخلاف اوست بشناسد و همچنین با ایجاد این حوادث انتقام خود را از جامعه بگیرد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما