اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اتفاقات قفس پرنده ادامه دارد؛ وقتی هشتگ چالش پربیننده ترین فیلم نتفلیکس ترند می‌شود

قفس پرنده ساندرا بولاک


نتفلیکس در مورد هشتگ چالش قفس پرنده به مخاطبان خود هشدار داد و از آن‌ها خواست به این کار خطرناک پایان دهند.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، همین چند روز پیش بود که این فیلم با بازی ساندرا بولاک، جان مالکوویچ و سارا پولسن توانست رکورد 45 میلیون مخاطب تنها برای 7 روز را در نتفلیکس ثبت کند که می‌توانید آن مطلب را از اینجا بخوانید و حال این محبوبیت به خیابان‌ها کشیده شده است. طرفداران این فیلم با BirdBoxChallenge# یکددیگر را به تقلید از شخصیت‌های قفس پرنده در بستن چشم و انجام کارهای رزومره به چالش فرا می‌خوانند.



نتفلیکس در توئیتی نسبت به موج اینترنتی تقلید از شخصیت‌های یکی از تولیدات این کمپانی واکنش و هشدار داد. نتفلیکس این هشدار را در رابطه با نوعی ترند و بازی جدید اینترنتی داده است که طی آن مردم با تقلید از بازیگران فیلم «جعبه‌پرنده» با بستن چشمانشان دست به حرکت‌های خطرناک همچون رانندگی، اسکیت‌رانی و یا بالا رفتن از پله‌های برقی می‌زنند.



نتفلیکس در توییت خود نوشته است: باور نمی‌کنم که این را باید بگویم، ولی لطفا با این چالش جعبه‌پرنده به خودتان آسیب نزنید. ما نمی‌دانیم این ماجرا از کجا شروع شد و از عشق و لطف شما ممنونیم ولی «دختر» و «پسر» (شخصیت‌های خردسال فیلم) تنها یک آرزو برای ۲۰۱۹ دارند و آن این است که بایت این بازی‌های اینترنتی کارتان به بیمارستان نکشد.



بنا بر آمار توئیتر، در ۳۰ روز گذشته بیش از ۸ میلیون توییت درباره «جعبه‌پرنده» در این شبکه اجتماعی پست شده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما