اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

فیلم‌های برتر کمپانی مارول به انتخاب ساموئل ال جکسون

ساموئل ال جکسون کاپیتان مارول



ساموئل ال جکسون بازیگر شخصیت نیک فیوری در فیلم‌های مارول 4 فیلم برتر تولید کمپانی مارول را معرفی کرد.




به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ایندپندنت، ساموئل ال جکسون در حاشیه اکران جدیدترین فیلم کمپانی مارول «کاپیتان مارول» بهترین محصولات کمپانی مارول را در عالم سینما معرفی کرد. در جدیدترین همکاری ال جکسون و مارول نقش شخصیت ابرقهرمان کاپیتان مارول را بری لارسن بازی می‌کند. کاپیتان مارول در افتتاحیه خود 150 میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و 302 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت و فروش 3 روز اول خود را به 455 میلیون دلار رساند.



چهار فیلم منتخب ساموئل جکسون را کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان محصول 2014، قسمت اول محافظان کهکشان محصول 2014، مونتاژ انتقام جویان محصول 2013 انیمیشن کوتاه کمپانی مارول که در تلویزیون پخش شد و کاپیتان مارول تشکیل می‌دهند.

 

ال جکسون همچنین از دو فیلم «پدرخوانده» و «اینک آخرالزمان» هر دو ساخته فرانسیس فورد کاپولا در کنار فیلم «کار درست را بکن» ساخته اسپایک لی با بازی خودش یاد کرد که همچنان برایش جذاب هستند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما