اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

با حرف‌های جدید رابرت پتینسون، عطش طرفداران نولان بیشتر شد

رابرت پتینسون


رابرت پتینسون از فیلم محرمانه کریستوفر نولان برداشتی غیر قابل باور دارد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از یواس‌ای تودی، پتینسون که این هفته با فیلم جدیدش «زندگی رفیع» ساخته کلر دنی به سینماها بازمی‌گردد، روز گذشته در مورد فیلم کریستوفر نولان که جزییاتی از آن فاش نمی‌شود، فیلم این کارگردان را غیر قابل باور تصور کرد.




این اولین همکاری پتینسون و نولان به شمار می‌رود و الیزابت دبیکی و جان دیوید واشنگتن از دیگر بازیگران هستند. پتینسون پس از اولین مواجهه خود با فیلمنامه نولان باز هم چیز زیادی به ابهامات اضافه نمی‌کند و آن را بلاک باستر اکشن بسیار نوآورانه‌ای می‌داند که غیرقابل باور است. او تصور خود را چنین بیان می‌کند:



"من برای خواندن فیلمنامه در یک اتاق حبس شدم و من خودم چیزی از فیلمنامه ندارم. من چند سالی هست که از قبول پروژه‌های بزرگ سینمایی حذر دارم، اما این فیلم چیزی خاص از کریستوفر نولان است و به نظر می‌رسد وی تنها کارگردانی باشد که بتواند یک کار خیلی شخصی و مستقل در ابعاد عظیم را روی پرده ببرد. من فیلمنامه را خواندم و آن غیرقابل باور است".



گویا پس از دادن فیلمنامه به پتینسون در یک اتاق در انتها آن را از او دریافت کرده‌اند و همین توضیحات عطش مخاطبان و طرفداران نولان را دوچندان کرده است.



کمپانی برادران وارنر فیلم جدید نولان را ۱۷ جولای ۲۰۲۰ راهی سینماها می‌کند.




درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما