اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

وضعیت فیلم پر حاشیه «کین و لینچ» در هاله‎ای از ابهام



کین و لینچ Kane & Lynch یک بازی پر طرفدار کامپیوتری است که تا به حال دو ورژن از آن بیرون آمده است. کمپانی Lionsgate چند ماه پیش تصمیم گرفت فیلمی از این بازی پرطرفدار تهیه کند. ابتدا قرار بر این شد آدرین آسکاری تهیه کننده فیلم اکشن هیتمن این فیلم را تهیه کند. پس از چندی سیمون کرین به عنوان کارگردان فیلم معرفی و زمان فیلمبرداری مارس سال جاری اعلام شد. کین و لینچ می‎توانست اولین فیلم کرین باشد. کرین دستیار کارگردان کارهایی چون تروی، هانکوک و آخرین جیمزباند بوده است.

 

کین و لینچ

 

در مرحله انتخاب بازیگر هم بروس ویلیس برای نقش کین قرارداد امضا کرد و بسیار از فیلمنامه نوشته شده توسط کیل وارد تعریف کرد. چیزی نگذشت که اختلافات در استودیو Millennium سبب شد که LA Times تیتر بزند پاتریک الساندری تهیه کننده و کارگردان فیلم کین و لینچ خواهد بود. جیمی فاکس هم در دفتر استودیو حاضر شد و قرارداد خود را برای بازی در نقش لینچ به ثبت رساند. قبل از آن گمانه‎زنی‎ها بر بازی میکی رورک به خاطر شباهت ظاهری به کاراکتر لینچ در این نقش بود. چیزی نگذشت که الساندری تهیه کنندگی و کارگردانی این اکشن را تکذیب کرد و اعلام داشت همچنان آسکاری تهیه کننده این فیلم محسوب می‎شود. رسانه‎های مختلف سه کارگردان به نام‎های Wayne Kramer, F. Gary Gray و Antoine Fuqua را نامزد کارگردانی کین و لینچ دانستند.

 

طبق برخی گزارشات به خصوص درج نام اف گری گری به عنوان کارگردان فیلم در صفحه معرفی کین و لینچ در سایت IMDB همه منتظر شروع فیلمبرداری این اکشن پر سر وصدا بودند. گری گری سازنده فیلم‎هایی چون حرفه ایتالیایی The Italian Job و شهروند مطیع قانون Law Abiding Citizen کارگردان اکشن کین و لینچ شناخته می‎شد که خبر رسیده است پروژه همچنان کارگردان مشخصی ندارد! تنها چیزی که از ادامه روند این پروژه پر حاشیه می‎توان گفت این است که یکی از سه کارگردان مذکور احتمالا تا هفته بعد معرفی خواهند شد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما