اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جشنواره فیلم ایتالیا از «تارانتینو» تقدیر کرد


جشنواره فیلم،‌ مد و هنر ایتالیا از «کوئنتین تارانتینو»‌، «کریستوفر والتز» و «فرانکو نرو» تقدیر کرد.

به گزارش آکادمی هنر، هشتمین دوره جشنواره فیلم، مد و هنر ایتالیا بامداد روز گذشته به وقت تهران در لس‌آنجلس از عوامل فیلم نامزد اسکار جانگوی رها از بند تقدیر کرد.


 

تارانتینو کارگردان این فیلم در جشنواره فیلم ایتالیا به عنوان فیلمنامه‌نویس سال معرفی شد و سپس مستند جدیدش را با نام فرانکو نرو: مرد هزار چهره و هم‌چنین نسخه اصلی فیلم جانگو ساخته سرجو کوربوچی را معرفی کرد.

پاسکال ویسدومینی بنیانگذار و تهیه‌کننده جشنواره فیلم ایتالیا گفت: جامعه‌ سینمای ایتالیا آن گونه که باید از کوئنتین تارانتینو و کریستوفر والتز برای ادای احترام به سرجو کوربوچی تقدیر نکرده است.

تارانتینو هفته گذشته از تصمیم‌اش برای ساخت سومین فیلم تاریخی خود خبر داد. وی پس از به تصویر کشیدن پیروزی متفقین در جنگ جهانی دوم در فیلم حرامزاده‌های بی‌آبرو و بازنویسی تاریخ برده‌داری قبل از جنگ‌های داخلی آمریکا در فیلم جانگوی رها از بند اکنون سومین اثر تاریخی خود را خواهد ساخت.

 

 


درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما