اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

SPC حق پخش فیلم جدید میشائیل هانکه را به دست آورد

 

 

شاید بتوان از هم اکنون «پایان خوش» فیلم جدید میشائیل هانکه را مدعی ترین فیلم اروپایی در سال 2017 و در فستیوال های مهم جهانی قلمداد کرد. 


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی «پایان خوش» جدیدترین ساخته‌ی میشائیل هانکه است که فیلمبرداری آن چند هفته پیش در فرانسه به اتمام رسید. در این فیلم ایزابل هوپرت؛ بازیگر مورد علاقه‌ی هانکه، ژان لوئی ترینتنیان؛ بازیگر اصلی فیلم قبلی هانکه؛ «عشق» و متیو کاساویتس بازی می کنند. طبق گفته‌های عوامل فیلم داستان این فیلم حول یک خانواده‌ی بورژوای اروپایی می‌گذرد. فیلم از هم اکنون یکی از فیلم های بخش اصلی جشنواره کن سال 2017 میلادی محسوب می‌شود.

 

اما جدیدترین خبری که به تازگی حول این پروژه به رسانه‌های سینمایی جهان درز کرده است قراردادی است که شرکت پخش فیلم SPC با تهیه‌ کنندگان ان امضا کرده است. طبق این قرارداد این کمپانی توانسته حق پخش امتیاز این فیلم در سراسر قاره امریکا را به دست بیاورد. البته این اولین باری نیست که این کمپانی توانسته حق پخش فیلم‌های هانکه را به دست بیاورد. پیشتر از این SPC دو فیلم قبلی و برنده‌ی نخل طلای میشائیل هانکه؛ «روبان سفید» و «عشق» را نیز در قاره آمریکا پخش کرده بود.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما