اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آثاری از تقوایی، احصایی و درمبخش به نمایش در می‌آید

گالری هنر زمان

 

نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس هنرمندان ایرانی با آثاری از محمد احصایی، ناصر تقوایی، هانیبال الخاص، کامبیز درمبخش، ایرج شافعی و ... روز جمعه (۲۷ اردیبهشت) در گالری زمان هنر افتتاح می‌شود و تا یکم خرداد نیز ادامه دارد.



به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر و به نقل روابط عمومی آرت تایم گالری، در این نمایشگاه مجموعه‌ای از عکس‌های ناصر تقوایی (فیلم‌ساز، عکاس و نویسنده) و همچنین آثاری از سیدمحمد احصایی (از پایه‌گذاران نقاشی‌خط در دوره معاصر ایران)، کامبیز درم‌بخش (کاریکاتوریست و گرافیست)، آثار کلاژ پرویز نقیبیان، هانیبال الخاص، ایرج شافعی، عبدی اسبقی، ناصر اویسی، محسن موسوی، بنفشه رحیمی، مهدی موحدی و نسرین تقوی به نمایش گذاشته می‌شود.


آرت تایم گالری با گردآوری آثار جمعی از هنرمندان معاصر، به امید ساختن پلی از دیدگاه دیروز و امروز، تا فردایی درخشان در عرصه هنر ایرانی، این نمایشگاه را برگزار کرده است.

نمایشگاه گروهی این هنرمندان روز جمعه (۲۷ اردیبهشت ماه) از ساعت ۱۶ در گالری زمان هنر به نشانی زعفرانیه، خیابان آصف، کوچه پرویز وهابی، پلاک ۱۴ افتتاح خواهد شد و تا چهارشنبه (یکم خردادماه) نیز ادامه دارد.


این گالری پنجشنبه‌ها تعطیل است و ساعت بازدید ۱۱ تا ۱۸ اعلام شده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما