اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نمایشگاه گروهی نقاشی «پنج» در گالری رج

 

 

جمعه پنجم خرداد ماه سال 1396 نمایشگاه پنج هنرمند نقاش در گالری رج از ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح خواهد شد.


به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، در این نمایشگاه که نام خود را از پنج هنرمند نقاش گرفته است، 16 اثر نقاشی به نمایش در خواهد آمد.

 

هنرمندان این نمایشگاه را مارال اردلانی، شیما ایمانی، پانیذ سلماسی، لیلا شریف و فرزانه فراهانی تشکیل می‌دهند. تمامی هنرمندان از دانشجویان کارشناسی ارشد نقاشی هستند که پیش از این سال 1395 در گالری فردا کنار یکدیگر نمایشگاه گروهی نقاشی برگزار کرده بودند.

 


نمایشگاه «پنج» که حاصل تلاش این هنرمندان در یک سال گذشته بوده است از 5 تا 9 خردادماه 1396 در گالری «رج» واقع در خیابان بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 4، واحد 3 برگزار خواهد شد. گالری رج در روز غیر افتتاحیه از ساعت 15 تا 19 پذیرای علاقه‌مندان هنر است. گفتنی است گالری شنبه 6 خردادماه تعطیل است.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما