اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

همکاری بن استیلر و اپل برای یک سریال

بن استیلر سریال جدایی

کمپانی اپل با بن استیلر برای ساخت سریال جدیدی با نام «جدایی» Severance به توافق رسید.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، بن استیلر و آدام اسمیت جدیدترین چهره‌هایی هستند که به کمپانی اپل برای تولید محصولات تلویزیونی پیوسته‌اند.



در حالی که بن استیلر به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال جدید تلویزیون اپل به نام «جدایی» انتخاب شده، آدام اسکات نیز بازیگر و از تهیه کنندگان این سریال خواهد بود. دن اریکسون نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است.



این سریال ۱۰ قسمتی که در ژانر تریلر ساخته می‌شود تلاش کمپانی صنایع لومان را در مرکز توجه قرار می‌دهد. این کمپانی تلاش دارد توازنی بین دو مسئله کار و زندگی در سطحی متفاوت ایجاد کند. در این سریال اسکات در نقش کارمندی به نام «مارک» بازی می‌کند. او کارمندی با گذشته‌ای تاریک است که تلاش دارد تا دوباره خودش را جمع و جور کند.





بن استیلر به تازگی سریال کوتاه «فرار به دانمورا» را ساخت که برای آن نامزدی امی برای بهترین کارگردانی را در سال ۲۰۱۸ کسب کرد. او همچنین تهیه کننده اجرایی درام «به سوی تاریکی» هم بود. «تندر استوایی»، «زولندر» و «تلخی‌های واقعیت» تجربه کارگردانی وی در عرصه سینما هستند.


تی‌وی پلاس اپل از یکم نوامبر با پرداخت ماهانه ۵ دلار کار خود را شروع کرده است. این پلتفورم میلیاردها دلار برای به دست آوردن فیلمنامه‌های اوریجینال هزینه کرده تا ارزش مصرف کنندگان اپل را نشان دهد. در حال حاضر سریال «دیدن» از این شبکه با بازی جیسون موموآ منتشر شده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما