- توضیحات
- دسته: یادداشت سینمای ایران
- منتشر شده در دوشنبه, 18 بهمن 1400 13:04
- نوشته شده توسط مرتضی اسماعیل دوست
شاید باورش مشکل باشد که گرگ و گاو؛ میانجی تثبیت عشق باشند و همبسترِ روزگار نامتعادل. «برف آخر» امیرحسین عسگری در بستر ملودرامی ناتورالیستی با کشف معنای فضا و با دقت در کاشت و برداشت جزئیات روایی، چنین اتفاقی خوش را رقم میزند. یکی از آثار قابل تأمل چهلمین جشنوارهی فیلم فجر، بومزیستِ رویایی است که از خلاء آغاز شده و به کشف آتشِ عشق منتهی میشود. در این درام رفتارشناختی که مبتنی بر خوانش برید