اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

کارگردان Drive با تجربه ای دیگر در جشنواره کن

فیلم  تنها خدا میبخشد only god forgives به کارگردانی نیکولاس ویندینگ رفن در بخش مسابقه جشنواره کن 2013 برای نخل طلایی رقابت می‌کند.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، در تازه‌ترین فیلم این کارگردان، بازیگرانی چون رایان گازلینگ، کریستین اسکات توماس، یایاینگ راتا فونگام ایفای نقش می‌کنند.

 

 

این فیلم در ژانر درام جنایی دلهره آور است و داستان روایتگر جولین است که وارد زندگی محرمانه‌ای در بانکوک می‌شود. قضیه وقتی سخت تر می‌شود که مادرش به او دستور قتل قاتل برادرش را می‌دهد...

 

فیلم تنها خدا میبخشد به تهیه‌کنندگی گری مایکل والترز، ثور سیگور جانسون، وینست ماروال محصول کشور فرانسه در تاریخ 22می2013 به اکران عمومی در خواهد‌آمد.

 

نیکلاس وندینگ رفن توانست با فیلم درایو Drive در جشنواره کن به یک کارگردان صاحب سبک و مشهور در جهان تبدیل شود او در آن دوره جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد و حال بار دیگر همراه با رایان گاسلینگ بازیگر اصلی فیلم درایو در تجربه بعدیش به کن بازگشته است. اغلب منتقدان منتظر تماشای فیلم رفن هستند.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما