اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جیمز فرانکو کارگردانی را با اقتباسی از رمان ویلیام فالکنر تجربه می‌کند

 

جیمز فرانکو

فیلم هنگامی که به بستر مرگ افتادم  As i lay dying به کارگردانی جیمز فرانکو برای اولین بار در بخش نگاه ویژه جشنواره کن 2013 به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش بخش در این فیلم علاوه بر خود جیمز فرانکو بازیگرانی چون لوگان مارشال گرین، دنی مک براید، تیم بلیک نلسون، آهنا اٌریلی، بت گرنت و جس هی من ایفای نقش خواهند کرد.

 

این فیلم اقتباسی از رمان ویلیام فالکنر می‌باشد که جیمز فرانکو فیلم نامه آن را نوشته است. داستان این فیلم درباره مرگ آدی بان درن است که خانواده او می‌خواهند خواسته آدری را در خصوص دفن وی در شهری نزدیک جفرسون، برآورده‌کنند.

این فیلم درژانر درام است و لی کمپلین وکمپانی‌های پیکچرز اینترتینمنت و ربیت بندینی پروداکشن تهیه‌کنندهای این فیلم هستند. این فیلم قرار است در ماه می 2013 در بخش نگاه ویژه جشنواره فیلم کن به نمایش در بیاید.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما