اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

واکنش فیلمسازان نامزد گلدن‌گلوب بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان به خبر نامزدی فیلمشان

 

 

 

اصغر فرهادی که برای سومین بار نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان در گلدن گلوب شده، به همراه سایر رقبایش در این بخش به خبر نامزدی فیلم‌اش در مراسم امسال واکنش نشان داد. 


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی اصغر فرهادی به همراه سه فیلمساز دیگر که امسال نامزد بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان سال شده‌اند، به خبر این نامزدی واکنش نشان داده‌اند. در زیر می‌توانید این واکنش‌ها را بخوانید:

 

اصغر فرهادی / فروشنده

 

«از شنیدن این خبر فوق‌العاده خوشحالم. این افتخاری است که برای سومین بار نامزد جایزه گلدن گلوب می‌شوم. می‌خواهم از انجمن مطبوعات خارجی هالیوود هم از طرف خودم و هم از طرف گروه سازنده «فروشنده» که سال پیش همین موقع مشغول ساخت این فیلم در تهران بودند تشکر کنم».

 

پل ورهوفن / او

 

«این یک خبر شوکه کننده و حیرت انگیز است. از اعضایی که لیست نامزدهای بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان را انتخاب کرده‌اند متشکرم. همچنین از فرانسوی‌ها که یک رمان بسیار عالی را برای ساختن به من پیشنهاد دادند. من یک تهیه‌کننده‌ی بسیار جنتلمن برای این فیلم داشتم. و البته یک بازیگر جادویی»

 

پابلو لارین / نرودا

 

«ما امسال هم برای این فیلم نامزد شدیم و هم برای بازی ناتالی پورتمن در فیلم جکی. ساختن هر دو فیلم برای من یک چالش عظیم بود. خیلی خوشحالم که می‌توانم سال را با چنین موفقیتی به پایان ببرم. پابلو نرودا یک فیگور بسیار مهم در تاریخ کشور شیلی است. ژاک کندی هم همین حالت را برای کشور آمریکا دارد. می‌بینید که من امسال دو فیلم با محوریت این انسان‌های محبوب و مشهور ساخته‌ام. و خب طبیعی است که از اقبال عمومی آن‌ها خوشحال باشم»

 

ماریان آده / تونی اردمان

 

«این شاید بهترین هدیه برای من و همه‌ی همکارانم در تولید فیلم تونی اردمان باشد. این فیلم را منتقدینی پسندیده‌اند که در طی سال بالغ بر صدها فیلم می‌بینند. خیلی خوشحال کننده است»

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما