اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اسکورسیزی دوست دارد فیلمی با بازی دنیرو و دی‌کاپریو بسازد

 

 

مارتین اسکورسیزی کارگردان مطرح اعلام کرد، به دنبال سوژه‌ای می‌گردد که بتواند در آن رابرت دنیرو و لئوناردو دی‌کاپریو را با هم برابر دوربین خود داشته باشد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از ورایتی، با توجه به این‌که دی‌کاپریو بازیگر شماری از فیلم‌های مطرح اسکورسیزی ازجمله «دار و دسته‌ی نیویورکی»، «هوانورد»، «مرحوم»، «شاتر آیلند» و «گرگ وال‌استریت» بوده و رابرت دنیرو نیز درشماری از به یادماندنی‌ترین فیلم‌های اسکورسیزی چون «راننده تاکسی» و «گاو خشمگین» بازی کرده، علاقه‌مندان این چهره‌ها علاقه زیادی دارند تا آنها را درکنار هم ببینند.

 

اسکورسیزی با تأیید این مسأله گفت، مدت‌هاست این فکر را در سر دارد اما به دنبال یافتن موضوعی مناسب است تا بتواند این دو را درکنار هم در یک فیلم داشته باشد. این درحالی است که دنیرو نیز به تازگی اعلام کرده، بسیار دوست دارد با دی‌کاپریو در یک فیلم بازی کند.

 

«سکوت» آخرین ساخته‌ی اسکورسیزی به تازگی چند وقتی است که اکران عمومی شده است. فیلمی که البته توانسته واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدین بین المللی برانگیزد. هر چند با اعلام شدن نامزدهای نهایی گلدن گلوب، مشخص شد که این فیلم جایی در لیست بهترین های سال ندارد. با اینکه هنوز تا اعلام نامزدهای اسکار امسال زمان زیادی باقی مانده است.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما