اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

علاقه خاویر باردم در همکاری مجدد با وودی آلن

خاویر باردم



خاویر باردم در حاشیه جشنواره لومیر شهر لیون اعلام کرد با موج بد نام کردن وودی آلن به هیچ وجه موافق نیست.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، ستاره اسپانیایی برنده اسکار که به واسطه فیلم «همه می‌دانند» اصغر فرهادی در جشنواره لومیر که دهمین سالگرد خود را پشت سر می‌گذارد، حضور دارد از وودی آلن کارگردان مهم سینما که سابقه همکاری «ویکی کریستینا بارسلونا» را با او دارد حمایت کرد.



باردم وقتی از همکاری پیشین او با وودی آلن سوال شد گفت: "وقتی سر کار با آلن بودم به ندرت ارتباط غیرکاری برقرار می‌کرد و طوری که انگار آلن از حضورم هم خبری نداشت"؛ اما او خیلی سریع به دفاع از آلن در برابر اتهامات مربوط به اعتراض به تجاوز جنسی دختران در طول سال‌های گذشته متمرکز شد.

 

"در همان زمان ویکی کریستینا بارسلونا اتهاماتی برای 10 سال پیشتر به او زده می‌شد که در دو ایالت آمریکا تحت بررسی بود اما او تبرعه شد. اگر وضعیت قانونی تغییر کلی کند، منم ذهنیتم را عوض می‌کنم؛ اما در حال حاضر با این بدنامی عمومی در مورد او موافق نیستم و اگر او با من تماس بگیرد تا دوباره با او کار کنم، همین فردا صبح آنجا خواهم بود، او یک نابغه است."

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما