اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جشنواره فيلم پليس صاحب دبيرخانه دائمي مي‌شود


سردار دكتر بهمن كارگر از ايجاد دبيرخانه دائمي جشنواره فيلم پليس خبر داد.

به گزارش آکادمی هنر به نقل از ستاد خبري چهارمين جشنواره فيلم پليس، «سردار دكتر بهمن كارگر» معاون اجتماعي ناجا و رئيس ستاد برگزاري جشنواره فيلم پليس در گفت‌وگويي اظهار داشت: به منظور حفظ و استمرار و همچنين ارتباط و تماس بيشتر ميان پليس و جامعه هنري در نظر داريم تا دبيرخانه فصلي چهارمين جشنواره فيلم پليس را به دبيرخانه دائمي اين جشنواره تبديل كنيم.

وي خاطرنشان كرد: ايجاد دبيرخانه دائمي موجب خواهد شد تا جشنواره فيلم پليس با برنامه‌ريزي دقيق‌تر و در زمان آزادتري نسبت به پيگيري و تحقق اهداف خود گام بردارد.

سردار كارگر با اشاره به ضرورت توجه به موضوعات اجتماعي در آثار سينمايي گفت: جشنواره فيلم پليس از دوره قبل تاكنون تلاش كرده در راستاي سياست‌هاي كلان ناجا مبني بر پيشگيري اجتماعي و ايجاد امنيت پايدار اجتماعي از ابزار موثري چون سينما در بخش‌هاي مختلف به نحو مطلوبي استفاده كند.

چهارمين جشنواره فيلم پليس با رويكرد «پليس، سينما، پيشگيري اجتماعي» به دبيري «علي سلطاني» 11 تا 14 تير ماه سال آینده در تهران برگزار مي‌شود.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما