اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان «الموت» تمديد شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان_فصل يك با نام «الموت» تا اسفند ماه تمديد شد.

به گزارش آکادمی هنر به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران، به دليل استقبال متقاضيان آخرين مهلت ارسال آثار از 5 تا 15 اسفندماه تمديد شد. همچنين متقاضياني كه تا كنون موفق به ثبت نام اينترنتي نشده‌اند، مي‌توانند مدارك خود را تا پايان ساعت اداري روز 15 اسفندماه به دفتر انجمن سينماي جوان شهر خود تحويل نمايند.

برپايه اين خبر،‌ جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان_فصل يك با نام «الموت» قرار است سال آينده از تاریخ20 تا 22 ارديبهشت ماه به مدت سه روز در بخش‌هاي فیلم کوتاه، عکس، فیلمنامه و پوستر فیلم در شهر قزوين برگزار شود.

گفتني است، اين جشنواره با شركت استان‌های:  تهران، البرز، قم، سمنان، مازندران، قزوين، خوزستان، لرستان و ايلام  برگزار می‌شود.

لازم به ذكر است، انجمن سینمای جوانان ایران به منظور ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی، با هدف بسط و تعمیم ارزش‌های والای دینی و هویتی، تحکیم خانواده، موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امید، عدالت، فرهنگ شهادت و دفاع‌مقدس، دستاوردهای جدید علمی، ظرفیت‌های فرهنگی، تمدنی، تاریخی و جغرافیایی کشور، با نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می‌شود و معرفی و ارزیابی بهترین تولیدات یکساله در مناطق فوق‌الذکر اقدام به برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان می‌نماید.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما