اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

"دوزخ، برزخ، بهشت" بدون اکران وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود

 

کارگردان دوزخ، برزخ، بهشت از ورود این فیلم به شبکه نمایش خانگی بدون اکران عمومی خبر داد.



بیژن میرباقری در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: شرایط سینمای ایران به گونه‌ای شده است که بیشتر تله فیلم های سوپری جای سینما را گرفته‌اند. با این وضعیت هم که اکران آثار سینمایی دارند، ترجیح دادیم دوزخ، برزخ، بهشت را به جای نمایش عمومی توسط موسسه رسانه های تصویری به شبکه نمایش خانگی ارائه کنیم.

در فیلم سه اپیزودی دوزخ، برزخ، بهشت مهتاب کرامتی، مسعود رایگان، علی مصفا، مسعود کرامتی، آتیلا پسیانی، پریوش نظریه، امیر آقایی و رحیم نوروزی بازی می کنند .

وی درباره اکران عمومی فیلم دیگرش طبقه سوم هم افزود: پخش این فیلم برعهده هدایت فیلم است و با برنامه ریزی‌های انجام شده، مهرماه اکران عمومی می‌شود. امروز هم تله فیلمی را با عنوان موقت درجستجوی بهشت در تهران کلید می‌زنم، که قصه سه زن است.

در این تله فیلم، پریوش نظریه، سحر دولتشاهی، الهام کردان، کامران ملکی و حمید گرشاسبی بازی می کنند. عوامل تولید آن نیز عبارتند از: مدیر تصویربرداری:جواد صفا، صدابردار: ناصر شکوهی، طراح صحنه و لباس: لیلا نقدپری، طراح گریم: الهام صالحی و تهیه کننده: محمد داوودی .

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما