اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

پایان داوری تخصصی چهاردهمین جشن سینمای ایران

 

به گزارش آکادمی هنر شامگاه دیروز داوری داوران تخصصی چهاردهمین جشن سینمای ایران پایان یافت.

 

هم هنگام  با پایان یافتن نمایش فیلم ها در داوری تخصصی، فرم های انتخاب نامزدهای 11 رسته ی (تهیه کنندگی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، بازیگری، فیلمبرداری،‌ موسیقی، تدوین، صدا، مدیران هنری، چهره پردازی) فیلم های بلند سینمای بین داوران توزیع شد.

 

به استناد ماده 4 آیین نامه فیلم های بلند سینمایی داوران پس از پایان نمایش فیلم ها در دور داوری تخصصی برگه های معرفی نامزدهای هر تندیس به داوران تحویل و حداکثر ظرف
48 ساعت داروان فرصت داشته تا رای خود را برروی فرم های نامزدی نوشته و آن را به دبیرخانه جشن در پاکت های در بسته منقوش به امضای خود به دبیرخانه جشن باز پس دهند.

 

گفتنی است، داوران تا شامگاه دوشنبه اول شهریورماه فرصت دارند تا پس از تکمیل فرم ها، آن به دبیرخانه چهاردهمین جشن سینمای ایران بازپس دهند تا در حضور شورای صیانت از آرا پاکت های  داوران گشوده و آرا شمارش شود.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما