اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سعيد الهي قائم مقام اجرايي چهارمين جشنواره فيلم پليس شد


پس از انتصاب علی سلطانی از سوی فرماندهی ناجا به عنوان دبیر چهارمین جشنواره فیلم پلیس، «سعید الهی» نیز طی حکمی به عنوان قائم مقام اجرایی این جشنواره منصوب شد.

  به گزارش آکادمی هنر به نقل از ستاد خبري چهارمين جشنواره فيلم پليس، در اين حكم آمده است: «نظر به تعهد، شايستگي و تجارب جناب‌عالي در مديريت بخش‌هاي مختلف فرهنگي و هنري كشور، به موجب اين حكم، به عنوان قائم مقام اجرايي چهارمين جشنواره فيلم پليس منصوب مي‌شويد.»

علي سلطاني در اين حكم همكاري و تعامل با ناجا را مورد تاكيد قرار داده و آورده است: «انتظار مي‌رود با تشكيل كميته‌هاي محوله اجرايي و برنامه‌ريزي دقيق، منطبق بر ضوابط و مقررات درون سازماني،‌ نسبت به انجام ماموريت‌هاي محوله در طول برگزاري چهارمين جشنواره فيلم پليس اقدام كنيد.»

سعيد الهي دانش‌آموخته سينما و كارشناس ارتباطات است. وي كه تجربه برگزاري جشنواره‌هاي مختلف فرهنگي و هنري را داراست؛‌ راه‌اندازي سينماتك تهران، معاون فرهنگي برخي از مراكز و نهادهاي مرتبط با نيروي انتظامي و شهرداري تهران و... را در كارنامه فرهنگی خود دارد.

الهي هم‌اكنون مشاور مديرعامل مركز گسترش سينماي مستند و تجربي است. وی همچنین قائم مقام اجرایی سومین دوره از جشنواره فیلم پلیس را بر عهده داشت.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما