اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تام کروز این بار با «فراموشی» آمد

 

فیلم oblivion

جدیدترین فیلم سینمایی تام کروز به نام فراموشی oblivion با امید به جذب مخاطب و فروش بالا در سینماها به روی پرده آمد.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، فراموشی با حال و هوای اکشن، ماجراجویانه و پر رمز و راز خود، قصه‌ای فلسفی دارد و از حداقل بازیگر، کاراکتر و لوکیشن بهره گرفته است. داستان فیلم درباره مردی به نام جک است که راهی یک مأموریت مهم روی کره زمین خالی از سکنه می‌شود.

در ابتدا، او احساس می‌کند در این محل تنهاست. ولی به زودی سر و کله‌ گروه دیگری از آدم‌ها هم پیدا می‌شود. این موضوع، جک را به بازنگری در ماموریت محوله و خودش وا می‌دارد.

فراموشی را کار گادوسک نوشته است و جوزف کاسینسکی کارگردانی آن را بر عهده دارد. در این فیلم علاوه بر تام کروز، مورگان فریمن و اولگا کوریلنکو نیز حضور دارند. تولید فراموشی با سر و صدای زیادی همراه بود. این جنجال ها باعث شده تا سینماگران و منتقدان این فیلم را زیر ذره‌بین های خود بگذارند. تام کروز جشن تولد 50 سالگی خود را، سر صحنه فیلم‌برداری این فیلم برگزار کرد.

فیلم فراموشی، 126 دقیقه و با هزینه‌ 120 میلیون دلاری تهیه شده و باید بتواند 200 میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی فروش کند، تا لقب یک کار پرفروش و موفق را بگیرد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما