اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

کلینت ایست وود و گراهام کینگ با نسخه سینمایی نمایش موزیکال پسران جرسی در سینما

 

 

 

پسران جرسی

پسران جرسی jersy boys عنوان نمایش موزیکالی است که مدتها بر روی صحنه تئاتر برادوی اجرا داشته است.
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، کلینت ایست وود، گراهام کینگ وکمپانی برادران وارنر در حال پیش تولید اقتباسی از پسران جرسی برای سینما هستند.


قرار است ستاره های این نمایش یعنی جان لالید یانگ، اریک برگن، مایکل لومندا و ستاره نمایش تفرجگاه امپراطور یعنی وینسنت پی یزا نیز در این اثر اقتباسی ایفای نقش کنند.
در واقع کلینت ایست وود و گراهام کینگ به دنبال بازیگرانی بودند که تجربه حضور در صحنه های تئاتر موزیکال را داشته باشند و نهایتا به این نتیجه رسیدند که از بازیگران اصلی خود این نمایش استفاده کنند.
وینسنت پی یزا در نمایش موزیکال پسران جرسی بازی نکرده است اما تجربه حضور در نمایش های موزیکال گوناگونی را داشته است از جمله نمایش تفرجگاه امپراطور که در آن خوش درخشید.
حضور ستاره های تئاتر در یک اثر سینمایی خواسته شخص ایست وود و کینگ بوده که کمپانی برادران وارنر نیز این خواسته آنها را پذیرفته است.
پسران جرسی را کلینت ایست وود کارگردانی خواهد کرد و فیلمنامه این کار را جان لوگان نوشته است.
کمپانی برادران وارنر، کلینت ایست وود، گراهام کینگ و رابرت لورنز نیز تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده دارند.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما