اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

شین کاروت «اقیانوس مدرن» را می سازد

 

 

شین کاروت فیلمساز آوانگارد و مستقل آمریکایی در حال ساخت فیلم سوم خود با عنوان «اقیانوس مدرن» است. 

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از هالیوود ریپورتر، کاروت که مقدمات ساخت این فیلم را از سال 2015 آغاز کرده، قصد دارد که تا این فیلم را بالاخره بعد از دو سال به اتمام برساند. طبق گفته ها قرار است که اولین اکران فیلم به مانند دو فیلم قبلی کاروت در جشنواره ساندنس 2017 باشد. 

همچنین شین کاروت در این فیلم برای اولین بار از بازیگران شناخته شده ی هالیوودی استفاده کرده است. طبق گفته ها آن هاتاوی، دنیل ردکلیف، کیانو ریوز، جف گلدبلوم و شین کاروت بازیگران اصلی فیلم جدید کاروت هستند. گویا داستان فیلم هم در مورد رقابت چند گروه برای تصاحب ماده ی منحصربفردی است که در یک کشتی قرار دارد. 

فیلم آخر کاروت «رنگ سرچشمه» محصول سال 2013 بود که توانست جوایزی را از جشنواره ساندنس همان سال برای کاروت به ارمغان بیاورد. «رنگ سرچشمه» همچنین با توجه به ساختار پیچیده اش یکی از غریب ترین فیلم های سال های اخیر محسوب می گردد. فیلمی که به واقع انتظارات مخاطبان نخبه ی سینمای آمریکا را از ادامه کار شین کاروت بالا برد. 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما