اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جنیفر کانلی به تیم سازنده‌ی «خروج ممنوع» پیوست

 

جنیفر کانلی

 

جنیفر کانلی به جاش برولین و مایلز تلر در فیلم «خروج ممنوع» پیوست.

 
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از ورایتی، این پروژه را جوزف کاسینسکی کارگردانی می‌کند و موضوع آن درباره آتش‌نشانان است. تیلور کیتچ و جف بریجز نیز در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. این درام را کمپانی تهیه فیلم «بلک لیبل» می‌سازد و جمعی از بازیگران مطرح از جاش برولین و مایلز تلر تا جیمز بج دال را دور هم گردآورده است.


این فیلم بر گروهی از آتش‌نشانان متمرکز است که با عنوان کوه گرانیتی شناخته می‌شدند و بخشی از آتش‌نشانان آریزونا را در سال ۲۰۱۳ تشکیل می‌دادند. آنها با شماری از آتش‌های خیلی جدی تاریخ مقابله کردند و در نتیجه آن ۱۹ عضو گروه خود را از دست دادند.


فیلمنامه این فیلم را کن نولان نوشته و آن را بر مبنای گزارشی که در مجله GQ درباره این گروه منتشر کرده‌ بود، به نگارش درآورده است.
کانلی به زودی با فیلم بعدی اوان مک‌گرگور یعنی «نغمه شبانی آمریکایی» که نخستین تجربه کارگردانی مک گرگور نیز هست راهی پرده‌های سینماها می‌شود. او در سال ۲۰۱۴ با فیلم «نوح» دیده شد.


جف بریجز نیز قرار است در دو فیلم بازی کند که شامل «فرزندان امپراتور» ساخته لیک بل که یک فیلم کمدی است و «کومانچریا» ساخته دیوید مکنزی درامی درباره یک پدر طلاق گرفته و برادر سابقه‌دارش است که برای نجات دادن مزرعه خانوادگی‌شان در تگزاس غربی، دست به نقشه‌های عجیبی می‌زنند.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما