اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تارانتینو می‌گوید که فقط دو فیلم دیگر خواهد ساخت

 

کوئنتین تارانتینو


کوئنتین تارانتینو به تازگی و در یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی اعلام کرده است که تنها دو فیلم دیگر می‌خواهد بسازد و پس از آن تصمیم دارد که از فیلمسازی کناره ‌گیری نماید. 


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از ورایتی تارانتینو که به تازگی با یکی از نشریات جشنواره‌های آسیایی مصاحبه کرده است، اعلام نموده که با ساخت دو فیلم سینمایی دیگر قصد دارد که تا از حرفه‌ی فیلمسازی برای همیشه خداحافظی کند. او در پاسخ به سوال خبرنگار که از او دلیل این تصمیم را پرسیده است، پاسخ داده: «همیشه فکر کرده‌ام که ده عدد مناسبی است. توی سینما این خیلی جواب می‌دهد. مثلا شما هر سال ده فیلم یا پنج فیلم از بهترین‌های سینمای جهان را انتخاب می‌کنید. بالشخصه خود من از این کار لذت می‌برم. هر سال هم همین کار را می‌کنم. خب، پس ترجیح‌ می‌دهم الان که نمی‌توانم 5 فیلم داشته باشم پس 10 فیلم می‌سازم. با این اوصاف من الان دو فیلم دیگر برای تمام کردن کارم دارم. ده فیلم می‌سازم و دیگر فیلمسازی نمی‌کنم. شاید یک زمانی همه‌ی ده فیلم من جزو ده فیلم برتر لیست فیلم‌های عمر یکی باشد!»

 

تارانتینو همچنین زمانی که خبرنگار از او پرسیده است که ممکن است یکی از این دو فیلمی که قرار است ساخته شوند جلد سوم «بیل را بکش» باشد یا نه؟ پاسخ داده است که هیچ بعید نیست! «من بارها قول داده‌ام قسمت سومش را بسازم. البته این فقط تصمیم من نیست. اوما [تورمن] نیز خیلی دوست دارد که قسمت سوم این فیلم ساخته شود. شاید بخواهم یک زمانی به خاطر او هم که شده این فیلم را تمامش کنم!»

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما