اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

Paranormal Activity 2 آماده نمایش شد

 

سال 2007 در انگلستان یک B-Movie به نام جنب و جوش غیرعادی Paranormal Activity توسط Blumhouse productions ساخته شد. این فیلم «رده بی» با یک اکران بی سر و صدا در انگلستان به پایان رسید. بازاریابی خوب کارگردان فیلم ارن پلی و کمپانی کوچک بلومهاوس سبب شد پارامونت بر روی این فیلم سرمایه گذاری کند.


 

جنب و جوش غیرعادی 2

 

 

اکتبر سال 2009 قرار بر این شد این فیلم در تعدادی از ایالت‎های آمریکا به صورت محدود اکران شود. اما حقه کمپانی پارامونت در مقایسه کردن این B-Movie با پروژه جادوگر بلر جواب داد و تمامی ایالت‎ها خواستار اکران این فیلم در تعداد سینمای بیشتری شدند.

 

 

فروش این فیلم یک رکورد جاودانه در تاریخ سینما به جای گذاشت. با اینکه خرج تولید این فیلم 15 هزار دلار شده بود در سراسر جهان 193 میلیون دلار فروخت. پارامونت به زودی دست به کار شد و قسمت دوم این فیلم را برای اکران اکتبر همین سال آماده کرد. در این قسمت ارن پلی تنها کاراکترپردازی کرده و کارگردانی ان به تاد ویلیامز سپرده شده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما