اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

به ترغیب برادران وارنر؛ دی‌سی پیش‌تولید «مرد فولادی 2» را کلید زد

 

سوپرمن

 

رکوردشکنی غریب فیلم «جوخه انتحاری» آن هم در هفته‌ی اول اکران؛ کمپانی برادران وارنررا مجاب کرده است که هر چه سریع‌تر پیش‌تولید فیلم «مرد فولادی 2» را به جریان بیندازند. این کمپانی در سال 2013 توزیع‌کننده‌ی محصول قبلی کمپانی دی سی بود؛ «مرد فولادی 1»


به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر و به نقل از گاردین کمپانی برادران وارنر پس از موفقیت عظیم فیلم «جوخه انتحاری» محصول دی سی تصمیم گرفته است که قسمت دوم فیلم سوپرمن ساخته‌ی زاک اسنایدر را در دست تولید قرار دهد. این در حالی هم هست که فیلم «جوخه انتحاری» که فروش بالایش وارنری‌ها را مجاب به پیش تولید فیلم دوم سوپرمن کرده است، در نقدهای منتقدان و از نقطه نظر کیفیت هنری به شدت نکوهیده شده است. اما آنچه بدیهی است اینکه این دلیلی برای منصرف شدن کمپانی برادران وارنر نمی‌شود. 

 

وارنری‌ها که چند سالی است به عنوان توزیع‌کننده‌ی محصولات تولید شده در دو کمپانی دی سی و مارول نیز فعالیت می‌کنند، قصد دارند که تا با ترغیب این دو کمپانی برای ساختن ادامه‌ی فیلم‌های بلاک باستر موفقشان، سود فراوانی را نیز نصیب جیب خود کنند.

 

طبق شنیده‌ها زاک اسنایدر سازنده‌ی فیلم اول از این مجموعه فیلم برای ساخت قسمت دوم فیلم نیز انتخاب شده است. زاک اسنایدر در این باره گفته است که ترجیح می‌دهد با تومانینه در انتظار یک متن خوب برای قسمت دوم فیلم بماند. 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما