اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

برادران کوئن برای بازنویسی فیلمنامه‌ی زندگی راس ویلیام آلبریخت قرارداد امضا کردند

 

 

برادران کوئن برای بازنویسی فیلمنامه ای درباره‌ی زندگانی راس ویلیام آلبریخت قرارداد امضا کرده اند.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از گاردین، اتان و جوئل کوئن برادران برنده‌ی جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه برای فیلم‌های «جایی برای پیرمردها نیست» و «فارگو» برای بازنویسی فیلمنامه ای درباره‌ی زندگانی راس ویلیام البریخت قرارداد امضا کرده اند. فیلمنامه اصلی را دنیس لیهان نوشته است. آن گونه که هالیوود ریپورتر گزارش می دهد هنوز شخصی برای کارگردانی این درام زندگینامه‌ای استخدام نشده است.

 

آلبریخت مجرم خطرناکی هست که در 29 سالگی تجارتی اینترنتی برای فروش غیرقانونی کالاهای قاچاق به راه انداخت. قابل ذکر است که وبسایت آلبریخت با نام راه ابریشم در تمام مدت فعالیت ساز و کاری شبیه به مارکتینگ آنلاین وبسایتی همچون آمازون داشت. آلبریخت هم اکنون به جرم راه اندازی این وبسایت و همچنین پولشویی در یکی از زندان های ایالتی آمریکا زندانی است. او به حبس ابد محکوم شده است.

 

آخرین کار کوئن ها در مقام کارگردانی فیلم «درود بر سزار» بود که البته اکران موفقی نداشت و همچنین نتوانست نظر چندان منتقدان بین المللی را نیز برانگیزد. کوئن ها در سال‌های اخیر دو فیلمنامه برای دیگران نوشته اند. «شمست ناپذیر» برای آنجلینا جولی و «پل جاسوس‌ها» برای استیون اسپیلبرگ. آن‌ها فیلمنامه‌ی زندگینامه‌ای آلبریخت را با نگاهی به مقاله‌ی دو بخش جاشوآ بی‌یرمن در مجله‌ی ورد آمریکا می‌نویسند. مقاله‌ی بی‌یرمن به این مسئله می‌پرداخت که چگونه آلبریخت در 29 سالگی توانسته بود چنین تجارت غیرقانونی‌ای در اینترنت به راه بیندازد.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما