اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

دیزنی قصد دارد انیمیشن کلاسیک «سفیدبرفی» را بازسازی کند

 

 

کمپانی دیزنی قصد دارد که تا انیمیشن کلاسیک خود؛ «سفیدبرفی و هفت کوتوله» را به شیوه‌ی Live-Action بازسازی کند.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از گاردین کمپانی دیزنی تصمیم گرفته است که انیمیشن کلاسیک خود؛ «سفیدبرفی و هفت کوتوله» را با تکنیک Live-Action دوباره بازسازی نماید. 

 

به گزارش هالیوود ریپورتر کمپانی دیزنی به تازگی فیلمنامه‌نویس فیلم «دختری در ترن»؛ ارین کریسیدا ویلسون را برای نوشتن ترانه‌های جدید برای فیلم استخدام کرده است. ترانه‌های این فیلم قدیمی را بنج پاسک و جاستین پال نوشته بودند. 

 

این تازه ترین محصول Live-Action کمپانی دیزنی است. این کمپانی دو سه سالی است که تصمیم گرفته بسیاری از انیمیشن‌های کلاسیک خود را بازسازی کند. پیشتر از این آلیس در سرزمین عجایب، سیندرلا و کتاب جنگل در مسیر همین تفکر از سوی کمپانی دیزنی بازسازی شده است. که اتفاقاً در گیشه نیز موفق بوده‌اند. 

 

نسخه‌ی کلاسیک «سفیدبرفی و هفت کوتوله» در سال 1937 اکران شد. این به واقع اولین فیلم بلند انیمیشن کمپانی دیزنی محسوب می‌شد. 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما