اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آنجلینا جولی پس از سه سال جلوی دوربین می‌رود

آنجلینا جولی come away



آنجلینا جولی که پس از «کنار دریا» سه سال است روی پرده سینما دیده نشده است امسال در دو فیلم جلوی دوربین خواهد رفت.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، جولی که چند سالی است اعلام کرده قصد ایفای نقش ندارد و تصمیم دارد مشکلات جهان را به تصویر درآورد، سال جاری در ملفیسنت 2 بازی کرد و حال خبر از ساخت فیلمی دیگر با حضور او به نام Come Away منتشر شده است. دوری جولی از ایفای نقش گویا محدود به بازی در فیلم‌های فانتزی شده و فیلم جدیدش نیز یک فیلم فانتزی ماجراجویانه است.



کارگردانی این فیلم را برندا چپمن بر عهده دارد که انیمیشن موفق شجاع را در سال 2012 ساخته و جایزه اسکار بهترین انیمیشن را از آن خود کرد. در کنار جولی دیوید اُیلو که برای سِلما کاندید اسکار بود نیز قرارداد بسته است.



Come Away قرار است در حکم پیش‌درآمدی برای فیلم های آلیس در سرزمین عجایب و پیتر پن باشد. فیلم روایتگر داستان شخصیت هایی به اسم پیتر و آلیس است که قبل از گشت و گذار در دنیا‌های خیالی موسوم به «ناکجا آباد و سرزمین عجایب» با یکدیگر آشنا می شوند و ماجرای جدیدی را دنبال می‌کنند. فیلمنامه این کار را ماریسا کیت گودویل نوشته و فیلم به زودی در بریتانیا و لس آنجلس فیلمبرداری خواهد شد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما