اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

«آخرین زمین» درامی علمی‎-تخیلی با بودجه‎ی 2.3 میلیون یورویی!


فیلم آخرین زمین ساخته جیان آلفونسو پاجینوتی محصول ایتالیا کشور میزبان فستیوال ونیز است که در شصت و هشتمین دوره‎ی این جشنواره شرکت خواهد کرد.

 فیلم آخرین زمین L'ultimo terrestre

به گزارش آکادمی هنر، آخرین زمین L'ultimo terrestre اولین ساخته جیان آلفونسو پاجینوتی کارگردان جوان ایتالیایی است که موفق به حضور در بخش رقابتی جشنواره ونیز 2011 شده است. این فیلم یک درام علمی‎-تخیلی می‎باشد که با بودجه 2.3 میلیون یورویی ساخته شده است. نکته جالب توجه در مورد این فیلم هزینه بسیار اندک آن برای چنین موضوعی است که فیلم‎های مشابه آن در امریکا با بودجه‎های 10 الی 100 برابر تهیه می‎شود.

 

آخرین زمین داستان هفته پایانی زمین می‎باشد که اطلاع می‎رسد جامعی ماورایی به زمین فرود خواهند آمد. با توجه به داستان آن و مشابهت‎هایی بین این فیلم و فیلم 4:44 آخرین روز زمین به نظر می‎رسد هیئت انتخاب این دوره از جشنواره که در رأس ان‎ها مارکو مولر رئیس جشنواره و دارن ارنوفسکی رئیس هیئت داوران این دوره قرار دارند به چنین مضامینی علاقه خاصی دارند.

 

این فیلم به مدت 100 دقیقه می باشد و در 11 سپتامبر سال جاری در ایتالیا اکران عمومی می شود. آنا بلاتو، تکو سلیو، روبرتو هرلیزکا و سارا روزا لوزیلا از جمله بازیگران آن هستند.

 

 

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما