اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مارینا آبراموویچ به خاطر توهین به بومی‌های کشور استرالیا عذرخواهی کرد

 

مارینا آبراموویچ

 

هفته‌ی گذشته مارینا آبراموویچ؛ هنرمند مشهور پرفورمنس جهان دوباره جنجال آفرین شد. به گونه‌ای در نهایت مجبور به عذرخواهی شد.


به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر و به نقل از آرت نت هفته گذشته، انتشار بخشی از کتاب مارینا آبراموویچ با عنوان «ردشدن ار دیوارها» در اینترنت، جنجال بزرگی به پا کرد.

 

در این بخش که در 1979 نوشته شده است، یکی از چیزهایی که آبراموویچ نوشته این بوده که استرالیایی‌های بومی شبیه دایناسورها هستند و به این دلیل در چشم غربی‌ها هولناک می‌نمایند.

 

در اثر این حرف، خشم شبکه‌های اجتماعی را فراگرفت و بسیاری زیر توییت های خود این هشتگ را زدند راسیست را تگ کردند. آبراموویچ بلافاصله در فیسبوک پاسخی داد که از نظر یکی از مخاطبان عذرخواهی نصفه نیمه ای بود ولی از نظر برخی از ته قلب بود. 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما