اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سالانه تیرآرت متشکل از ۱۰ گالری در آواسنتر

تیرآرت ۱۳۹۷

نخستین پروژه «تیرآرت» از پنجم تیر ماه به مدت پنج روز با تمرکز بر هنرِ معاصر و پیشروی ایرانی برگزار خواهد شد.



به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، تیرآرت، نخستین اقدام منسجم در راستای توسعه منابع و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری یک آرت‌فر بین‌المللی در تهران است که سه‌شنبه (پنجم تیر ماه) در مجتمع تازه تآسیس «آوا سنتر» برگزار می‌شود.



تیرآرت توسط هرمز همتیان مؤسس و مدیر «زیرزمین دستان» راه‌اندازی شده و توسط مریم مجد یکی از مدیران گالری «اثر» مدیریت می‌شود و در اولین نسخه خود، نمایشگاهی با مشارکت ۱۰ گالری واقع در تهران، با تمرکز بر هنرِ معاصر و پیشروی ایرانی برگزار خواهد شد.



تیرآرت سعی می‌کند که گالری‌ها، مجموعه‌داران و علاقه‌مندان عرصه هنر و مخاطبان عام را با هدف ایجاد فرصتی نو برای مواجهه با هنر معاصر ایران، دور هم جمع کند.


گالری‌های «آب‌/انبار»، «اُ»، «اثر»، «اعتماد»، «اِی‌جی»، «خاک»، «دستان»، «شیرین»، «طراحان آزاد» و «محسن» در اوّلین نسخه تیرآرت شرکت می‌کنند.


تیرآرت میزبان هفت نشست تخصصی درباره زوایای مختلف هنرهای تجسمی نیز خواهد بود و با موضوعات مختلف و با حضور کارشناسان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.


نخستین نسخه تیرآرت با حمایت آواسنتر، اسنپ‌تریپ، ایده‌هاب، بنیاد پژمان، پیاده، تک‌ ـ آن، حرفه: هنرمند، شرکت دایرکت، گروه رواق و سفارت فرانسه از سه شنبه (پنجم تیرماه) تا شنبه (نهم تیر ماه) از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در مجموعه «آوا سنتر» به نشانی خیابان اقدسیه، نبش خیابان فیروزبخش، پلاک ۷۵، طبقه هفتم برپا می‌شود.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما