اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

گالری اثر میزبان جعبه پاندورای گلنار طبیب‌زاده

 

گلنار طبیب زاده نقاشی‌های خود را با نام «جعبة پاندورا» به گالری «اثر» خواهد برد.

نقاشی های گلنار طبیب زاده با نام جعبه پاندورابه گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، گلنار طبیب‌زاده از سه سال پیش، فعالیت خود را روی مجموعة جعبة پاندورا آغاز کرده و در این نمایشگاه آثاری را با تکنیک "میکس مدیا روی بوم" در سایزهای متفاوت ارایه داده است. او در این مجموعه، معیارهای از پیش تعیین شدة جامعه را به چالش کشیده و می‌کوشد تا به وسیلة آشکار کردن لایه‌های متفاوت و اصلاح شدهٔ افراد، طبیعت حقیقی آنان را فاش کند.

 

گلنار طبیب‌زاده متولد ۱۳۶۲ تهران و دارای مدرک کار‌شناسی نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی ست. «جعبة پاندورا» هفتمین نمایشگاه انفرادی اوست. وی پیش از این شش نمایشگاه انفرادی در داخل و خارج از ایران در گالری‌های اعتماد، نار، مهروا، آتبین و اسنابروک، آلمان برپا نموده، طبیب‌زاده در ۱۳ نمایشگاه گروهی در کشورهای اسپانیا، آلمان، ترکیه، انگلیس، ایران و... شرکت کرده است. او در سال ۱۳۸۷ مقام دوم، سمپوزیوم بین‌المللی دوبی را کسب نموده و درسال ۱۳۹۱ و ۱۳۸۹درسمپوزیوم بین‌المللی نقاشی تاش، نرماندی، فرانسه حضور داشته، وی دورة تخصصی هنر لایپزیگ آلمان را در سال ۱۳۹۰ طی کرده است.

نمایشگاه نقاشی «جعبة پاندورا» تا تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۹۲ در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان بر فروشان، پلاک ۱۶ دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن نمایند، گالری شنبه‌ها تعطیل است.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما