اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

گالری بوم و نمایش آثار نصرت‌الله مسلمیان

 

 

نقاشی های نصرت الله مسلمیانگالری تازه تاسیس" بوم" که اولین نمایشگاه خود را با عکس‌های عباس کیارستمی آغاز کرده بود، از ششم اردیبهشت در تازه‌ترین نمایشگاه خود آثاری از نصرت‌الله مسلمیان را به روی دیوار می‌برد.

 

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، نصرت‌الله مسلمیان ‌در این نمایشگاه ۲۳ اثر از کارهای بزرگ خود را از‌ سال ۸۵ تا کنون به نمایش می‌گذارد. این هنرمند مدتی است که بیشتر در زمینه نمایشگاه‌های گروهی فعالیت دارد و این نمایشگاه بعد از مدتی وقفه از معدود نمایشگاه‌های انفرادی او است.

 

 مسلمیان تاکید دارد: طبیعی است که هر نقاشی بعد از سال‌ها فعالیت، ‌از لحاظ هستی‌شناسی و همچنین نگاه به جهان یک‌شناختی پیدا می‌کند که شخصیت هنری او را شکل می‌دهد و ترک این موقعیت نه درست است و نه امکان‌پذیر؛ ‌اما از آن طرف هر هنرمندی دلش می‌خواهد که مدام وارد فضاهای تازه شود و من نیز از این قاعده مستثنا نیستم.

 مسلمیان که در دومین تجربه نمایشگاهی گالری بوم حضور دارد، درباره این گالری آورده است: در این سال‌ها گالری‌های بسیاری راه‌اندازی شده‌اند؛ ‌اما بسیاری‌شان شرایط نامناسبی دارند و به‌خصوص برای ارائه کارهای بزرگ مناسب نیستند و این در حالی است که بوم ‌در این میان نقش موثری دارد و می‌شود آثاری با قطع بزرگ را در آن به نمایش درآورد.  این نمایشگاه ششم اردیبهت ماه از ساعت17 تا 20 در گالری بوم به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از نیایش، کوچه ارمغان غربی، پلاک یازده میزبان علاقه‌مندان است.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما