اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

صد اثر صد هنرمند با 182 هنرمند و فروش هر هنرمند 1 میلیون تومان

صد اثر صد هنرمند 1397

بیست و ششمین نمایشگاه «صد اثر صد هنرمند» جمعه ۱۲ مرداد در گالری گلستان افتتاح شد.



به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر بیست و ششمین رویداد هنری فروش آثار هنری با عنوان «صد اثر صد هنرمند» روز جمعه ۱۲ مردادماه با ارایه آثار ١٨٢ هنرمند در گالری گلستان آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه آثاری از بهمن محصص، فریده لاشایی، رضا مافی، محمدعلی ترقی جاه، سیراک ملکونیان، هوشنگ پزشک نیا، محمد احصایی، ایرج زند، ابراهیم حقیقی، میشا شهبازیان، صادق تبریزی، بهمن نیکو، علی گلستانه و شهریار احمدی در کنار آثار هنرمندان جوان برای فروش عرضه شده است که افتتاحیه و اولین روز از این نمایشگاه با استقبال خوبی از جانب عموم روبرو بود.



قیمت آثاری که در این نمایشگاه عرضه می شود از ۳۰۰ هزار تومان تا ۸۵ میلیون تومان است. گرانترین اثر بیست و ششمین «صد اثر صد هنرمند» از زنده یاد بهمن محصص است. این اثر نقاشی روی مقوا است که گالری گلستان آن را ۸۵ میلیون تومان قیمت گذاری کرده است.

 

با توجه به گفته لیلی گلستان به مهرنیوز که این نمایشگاه 175 میلیون تومان در روز افتتاحیه فروش داشته است، می‌توان گفت به ازای هر هنرمند تقریبا 1 میلیون تومان در افتتاحیه فروش داشته است. این 175 میلیون تومان تنها به ازای 34 اثر پرداخت شده است و اثر هر هنرمندی فروخته شود مانند سال‌های گذشته اثر دیگری از همان هنرمند جایگزین خواهد شد.

 

علاقه‌مندان برای مشاهده این نمایشگاه می‌توانند تا 30 مرداد ماه به آدرس گالری گلستان در دروس، کماسایی، پلاک 34 مراجعه کنند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما