اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نمایش «جهنمی به نام بهشت» به کارگردانی کیاوش زارع طلب و سیدمصطفی رضوی در برج آزادی

 

 

جهنمی به نام بهشتنمایش «جهنمی به نام بهشت» به نویسندگی کیاوش زارع طالب و کارگردانی مشترک سید مصطفی رضوی و کیاوش زارع طالب از ششم اردیبهشت ماه به روی صحنه رفته است

نمایش «جهنمی به نام بهشت» چهارمین ااثر مشترک این دو کارگردان است که تا دوازدهم اردیبهشت ماه همه روزه به غیر از شنبه ها در دو سئانس 18 و 20 در سالن اصلی مجموعه برج آزادی به روی صحنه می رود. پیش از این در برج آزادی از این دو کارگردان نمایش «وصیت پدری» اجرا شده بود و آذرماه سال گذشته نمایش «محاکمه سکوت» به کارگردانی مشترک زارع طلب و رضوی در تالار حافظ مورد استقبال قرار گرفت.

 

 در این نمایش که با نگاهی به زندگی حضرت فاطمه (س) و معاصرسازی آن با زندگی اجتماعی شش زن در عصر حاضر سعی در هر چه زیباتر به نمایش درآوردن خصوصیات اخلاقی و اجتماعی دخت نبی اکرم (س) را دارد شیوا ایوبی - پریسا مشکانی – مجید شکری – مرتضی دلداده – میثم احمدی – سمیه مهدی پور – مهسا مظاهری – سعید نوری – مهدیه نتاج – علی سلطانی -  رضا فهیمی نیا – فاطمه هنرور – رضا مظلوم زاده  -  مهرداد جان زمین ایفای نقش می‌کنند حمید مریدی که نقشی را نیز ایفا می‌کند آهنگسازی این اثر را انجام داده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به گیشه برج آزادی واقع در میدان آزادی مراجعه کنند یا این‌که با شماره 09126944099 تماس حاصل نمایند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما