اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

بازی نگار عابدی و کامران تفتی در افرای ژاپنی

 

 

تفتی، نگار عابدی و حسام منظور با نمایش نمایش افرای ژاپنی به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی مسعود طیبی روی صحنه می‌روند.


به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر، کامران تفتی، نگار عابدی و حسام منظور با نمایش نمایش افرای ژاپنی روی صحنه می‌روند.

 

 

داستان این نمایش داستان برخورد دو زوج جوان است که ارتباط آن‌ها به سال‌های دور بازمی‌گردد و در آشنایی‌ گذشته آن‌ها ریشه دارد.


افرای ژاپنی چهار بازیگر اصلی دارد که تاکنون حضور سه بازیگر مذکر قطعی شده است و برای نقش چهارم هم، گروه کارگردانی در حال بررسی و انتخاب بازیگر است..


دیگر عوامل این نمایش افرای ژاپنی خیام وقار کاشانی تهیه کننده، مسعود طیبی کارگردان، مسعود هاشمی‌نژاد نویسنده، آموزشگاه هنرهای نمایشی باران مجری طرح،کامران تفتی، نگار عابدی، حسام منظور بازیگران، صالح لواسانی دستیار کارگردان، سعید حسنلو طراح صحنه و سعیدنقدزاده به عنوان مدیرتولید نمایش هستند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما