اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اولين اجراي گروه «ليو» برگزار شد


در نخستين اجراي دوره دوم اجراهاي گروه مونولوگ تئاتر «ليو»نمايش «جهان چرا از اين كه هست دورتر نمي‌رود» به نويسندگي محمد رضايي‌راد و كارگرداني نغمه ثميني اجرا شد.


اين در حالي است كه از نمايش‌هاي مونولوگ اين گروه كه سال گذشته به صورت ماهانه برگزار مي‌شد استقبال فراواني صورت گرفت و پس اجراهاي دوره‌اي در تالار انتظامي خانه هنرمندان اين نمايش‌ها در گارگاه نمايش مجموعه تئاترشهر نيز به اجراي عموم گذاشته شد.


نمايش «جهان چرا از اين كه هست دورتر نمي‌رود» عصر روز گذشته با استقبال فراوان هنرمندان و مخاطبان واقع شد و افرادي چون ماني حقيقي، پگاه آهنگراني، شيوا ابراهيمي و...از اين نمايش ديدن كردند اين در حالي بود كه ظرفيت تالار انتظامي خانه هنرمندان نسبت به ميزان تماشاگران بسيار محمدود بود و تماشاگران به دليل ظرفيت محدود روي زمين به تماشاي اين نمايش نشستند.


برخلاف ساير اجراهاي گروه «ليو» كه پس از آن با حضور نويسنده،بازيگر و كارگردان نمايش مورد نقد و بررسي قرار مي‌گرفت اين نمايش پس از اجرا نقد و بررسي نشد.
به گزارش فارس، گروه تئاتر ليو 5 شهريور ماه مونولوگي به نويسندگي بهمن فرمان‌آرا و كارگرداني حميد پورآذري را در تالار انتظامي خانه هنرمندان به روي صحنه مي‌برد.

 

منبع: فارس

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما