اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

منوچهر هادی: اگر پانته‌آ بهرام بیاید من می‌روم

منوچهر هادی پانته آ بهرام سریال دلدادگان



حواشی خروج پانته‌آ بهرام از سریال دلدادگان وارد مرحله تازه‌ای شد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، پانته‌آ بهرام به دلیل عدم پرداخت دستمزد از سریال دلدادگان کنار رفت تا سریال با پایانی سردرگم روبه‌رو شود. در روز گذشته که نشست خبری سریال «دلدادگان»به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی با حضور برخی از عوامل این سریال در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد و منوچهر هادی حقایق تلخی را در مورد پانته‌آ بهرام بازیگر خوب سینما، تلویزیون و تئاتر به زبان آورد که باید منتظر واکنش این بازیگر ماند.



هادی درباره نبود پانته آ بهرام و تلاش برای حضور او در سریال گفت: دستمزد بهرام تا پایان دو ماه تسویه شد من به او زنگ زدم و گفتم شما تنها کسی هستید که ۱۵ روز جلوتر هم هزینه کار را گرفته اید. ایرج محمدی تهیه کننده کار برای حضور این بازیگر چک کشید اما باز هم خانم بهرام گفت نقد می خواهد و من این بار گفتم اگر او بیاید من می روم. خانم بهرام تربیت شده تئاتر است، او اتفاقا باید به خاطر این رفتارش توضیح بدهد و از مردم عذرخواهی کند چراکه مردم از این فینال دلشکسته هستند.


همچنین علی حمیدی قایم مقام مرکز سیمافیلم در توضیحی درباره پایان بندی سریال و نبود پانته آ بهرام تصریح کرد: «یک اتفاق غیرحرفه ای در پایان سریال رخ داد اگرچه که هنرمندان ما همیشه متعهد هستند اما به مخاطبان بی احترامی شد و ما گله مند هستیم. این اتفاق بی توجهی و بی تعهدی به مخاطب بود و من امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد».

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما