اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نشریه هنرهای زیبا – هنرهای نمایشی و موسیقی

 

نشریه هنرهای نمایشی متعلق به دانشگاه تهران دانشکده هنرهای زیبا، تنها نشریه تمام هنری با درجه علمی-پژوهشی می‎باشد. نشریه هنرهای زیبا سال‎های سال تمام رشته‎های هنری را پوشش داده است. در سال 1382 این فصلنامه به امتیاز علمی-پژوهشی نائل می‎گردد. و در نمايه بين المللي Ulrich`s Periodical Directory  در تاریخ 1382.5.3 ايندکس شده است. نشریه هنرهای زیبا در پایگاه استنادي علوم کشورهاي اسلامي ISC به نشاني http://www.srlst.com نمايه مي شود. همچنين در اين پايگاه داراي ضريب تاثير IF مي باشد.

 

پس از آرا و پیشنهادهای مختلف بالاخره سال گذشته این نشریه به بخش‎های مختلف تقسیم می‎شود تا اینکه روند چاپ مقاله در آن تسهیل داده شود. نشریه هنرهای نمایشی و موسیقی نیز یکی از آن 4 نشریه‎ای می‎باشد که سال 1388 توانست به صورت مستقل شروع به کار کند.

 

مدیرمسئول کل نشریات هنرهای زیبا دکتر سید محسن حبیبی و سردبیر نشریه هنرهای نمایشی و موسیقی پروفسور فرهاد ناظرزاده کرمانی می‎باشد. لازم به ذکر است اساتیدی چون دکتر محمود عزیزی، دکتر سید مصطفی مختاباد، دکتر محمد شهبا، دکتر قطب الدین صادقی و برخی دیگر از اساتید هنر عضو هیئت تحریریه این نشریه می‎باشند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما