اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نماينده جامعه اصناف سينماي ايران براي شركت در اجلاس فياپف معرفي شد

 

خانه سینما فرشته طائر پور را به نمایندگی از سينماي ايران برای شرکت در اجلاس سالانه  فیاپف معرفي كرد.

به گزارش آکادمی هنر، روابط عمومی خانه سینما ضمن اعلام این خبر افزود: جامعه اصناف سينماي ايران در اجلاس زمستان فياپف (فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم -  FIAPF ) همچون چهار دوره ي گذشته شركت مي كند.

گفتني است، بنا به دعوتنامه ي  فدراسيون جهاني اتحاديه هاي تهيه كنندگان فيلم، جامعه اصناف سينماي ایران به نمايندگي از سينماي ايران ، فرشته طائرپور از تهيه كنندگان سينماي ايران را برای شرکت در اين دوره از اجلاس سالانه معرفي كرد.

فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه کنندگان فیلم (Fédération Internationale des Associations de Producteurs de Films) سازمانی غیرانتفاعی است كه به اختصار (FIAPF) نام دارد و تنها سازمان به معنای واقعی جهانی تولید کنندگان محصولات سینمایی وتلویزیونی درجهان است كه وظیفه آن حفظ و صیانت از منافع اقتصادی و حقوقی اعضا در جهان بشمار مي رود.

فیاپف هم اکنون در مجامع بین‌المللی به عنوان سازمان ناظر و ارزياب  جشنواره‌های بین‌المللی فیلم جهت حفظ حقوق تهیه کنندگان فیلم شناخته می‌شود. لازم به ذكر است جامعه اصناف سينماي ايران (خانه سينما) از سال 1384 به عضويت اين فدراسيون در آمده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما