اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

ده‌نمکی: «اخراجی‌ها 3» در نسخه نهایی 128 دقیقه ای از فردا آماده نمایش است


تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «اخراجی‌ها 3» با عذرخواهی از مخاطبان این فیلم که نتوانستند روز گذشته اخراجی‌ها را سینماهای مردمی جشنواره ببینند گفت: «اخراجی‌ها 3» در نسخه نهایی 128 دقیقه ای از فردا آماده نمایش است.

به گزارش آکادمی هنر، مسعود ده‌نمکی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: قرار بود از روز گذشته نمایش فیلم در سینماهای مردمی جشنواره آغاز شود اما به دلیل طولانی شدن مراحل فنی این کار صورت نگرفت و با وجود جمعیت فراوانی که در صف‌های سینماها به انتظار نمایش فیلم بودند اما شرمنده آنها شدیم و از این بایت باید عذرخواهی کنم.

وی افزود: تا همین امروز(یکشنبه) بی وقفه مشغول کار بر روی مرحله نهایی صدا و موسیقی فیلم بودیم که خوشبختانه مراحل فنی به پایان رسید و از روز دوشنبه «اخراجی‌ها 3» آماده نمایش خواهد شد.

ده نمکی در توضیخ بیشتر در خصوص میزان استقبال مخاطبان از «اخراجی‌ها 3» گفت: جمعیتی که روز گذشته برای دیدن فیلم پشت درب سینماها صف بسته بودند نشان دهنده علاقه‌ای است که مردم به تماشای فیلم دارند و امیدوارم از فردا که فیلم آماده نمایش است و طبق جدول اکران ان در سینماهای مردمی آغاز خواهد شد بتوانیم رضایت خاطر مخاطبان را جلب کنیم.

بنابراين گزارش، فيلمبرداري «اخراجي‌ها3» پس از 45 جلسه كار روز دوشنبه 27 دي ماه با بازي محمدرضا شريفي ‌نيا، ليلا اوتادي، نيما شاهرخ شاهي و ابوالفضل همراه درستاد حاجي‌ گرينف به پايان رسيد.

درطي 45 جلسه فيلمبرداري درمجموع بيش از 30 بازيگر مطرح وبيش از 2هزار هنرور در سكانس‌هاي مختلف مقابل دوربين «اخراجي‌ها3» قرار گرفتند كه هدايت اين حجم ازبازيگر دريك پروژه سينمايي كاربسيارمشكلی است.

امين حيايي، اكبرعبدي، محمدرضاشريفي‌نيا، حسامنواب‌صفوي،  رضارويگري، سيدجوادهاشمي، يوسف صيادي، علي دهكردي، قاسم زارع، سپنداميرسليماني، فخرالدين صديق شريف، اميرنوري، محمودمقامي، سيروس كهوري‌نژاد، ابوالفضل همراه، ماشاالله شاهمرادي‌زاده، ليلااوتادي، بهنوش بختياري، مريم كاوياني، رز رضوي، مريم سلطاني، حليمه سعيدي و شهربانو موسوي بازيگران اين فيلم هستند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما